Formułując założenia shop-conceptu W.KRUK sięgnęliśmy do historii marki oraz interpretacji technik sprzedaży na nowo. Pracę nad standaryzacją poprzedziły liczne analizy, studium form ekspozycji oraz inspirująca wizyta w pracowniach złotników marki. Najważniejszymi wartościami marki W.Kruk są : miłość, przyjaźń, piękno, natura oraz precyzja. Dlatego w duchu tych wartości powstał również nowy SHOP-CONCEPT. Najstarsza polska marka jubilerska zyskała ciepłe eleganckie wnętrze. Wizerunek trwałości oraz dziedzictwa marki potęgują, szlachetne dębowe drewno , wstawki z marmuru oraz tkaniny.
Nowa aranżacja z centralnym układem ekspozycji różnorodnych lad wpływa na dobre samopoczucie klienta oraz dostępność produktu. Układ rozproszony sprawia, że klient wędruje wokół wysp i samodzielne odkrywa tajemnice ukryte w szufladkach… Nowy shopconcept jest esencją ducha marki . Jest to pierwszy salon marki w którym oprócz biżuterii pojawiają się kategorie poza jubilerskie.