Siłą nowej koncepcji salonów LAVARD jest powrót do natury i korzeni marki. Nawiązanie do kolorystyki gór,
traw, drzew, kamieni i drewna oraz do najnowszej kolekcji odzieży LAVARD. Symbioza szorstkich i zimnych
powierzchni ścian z gładkością i uczuciem ciepła drewna z domowego ogniska. Ażurowe formy na ścianach,
wyciągnięte do sufitu przyciągają wzrok przechodnia. Duże płaszczyzny z grafikami polskich gór wskazują
klientom nowy kierunek w wizerunku salonów spójny z historią marki. Nowe formy i niestandardowe
materiały wykończenia wnętrza są sygnałem, że marka dba o najmniejszy szczegół i w swój indywidualny
sposób nawiązuje do światowych trendów co staje się jej znakiem rozpoznawczym. Salę sprzedaży podzielono
na wyraźne strefy, dedykowane kolekcji męskiej, damskiej, oraz bogatej strefie akcesoriów.