Shopconcept Deni Cler został stworzony, opracowany i wykonany przez zespół ZAMEK DESiGNw 2016r. Wizja shopconceptu to „dotyk luksusu”. To poszukiwanie indywidualnego charakteru artystycznego, wyobrażenie marki Premium. Formułując założenia sięgnęliśmy do definicji luksusu oraz do interpretacji czym jest luksus dzisiaj…
Dziś to zbytek, nadmiar, przepych w przedmiotach które charakteryzują się wysoką ceną, jakością oraz trudnodostępnością. Inspirując się zdaniem Deyan Sudjic dyrektora Design Museum w Londynie – „luksus to niezwykłe doświadczenie, to sprawianie przyjemności, to czas, to coś co powstaje z pasją, niezwykłą precyzją… To przyjemność płynąca ze zrozumienia przedmiotów materialnych stworzonych z pieczołowitością i finezją”
Z myślą o tych założeniach nowy shopconcept Deni Cler „LUXURY” ma wyglądać nie tylko na drogi, cenny, lecz ma aspirować do wnętrza luksusowego…
Żeby zrozumieć wartość nowego projektu potrzebna jest wiedza o jakości i niezwykłości zastosowanych materiałów. Każde przyjęte rozwiązanie wykonane jest w wyjątkowej jakości. Kładziemy akcent na autentycznym detalu, precyzji wykończenia, rozpoznawalnym specjalnym materiale.
Wysublimowany charakter to połączenie innowacyjności i poszanowania tradycji.
To połączenie trzech autentycznych materiałów:
-mosiądz – symbol trwałości – szlachetny stop miedzi wykorzystywany do bicia monet i produkcji instrumentów dętych
- moher – symbol naturalnego materiału – wełna kóz angorskich o długich delikatnych puszystych włóknach
- marmur – symbol włoskich korzeni marki
Zaproponowana wizja kreuje nowy charakterystyczny wizarunek salonów Deni Cler, który pozostawia mocne wrażenie.